loading...
لاو اچ دی
پاتوقی بازدید : 47 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف - بلاگ ریدر

blogreader.ir/.../جواب+چیستان+کردی+پنج+برادر+یک...
Translate this page
بلاگ رید یک سایت تفریحی می باشد می باشد که با همت گروهی از برنامه نویسان در پاییز 1393 راه اندازی شد.

جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف - بلاگ ریدر

blogreader.ir/.../جواب+چیستان+کردی+پنج+برادر+یک...
Translate this page
اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید ... اگر میخواهید شما هم مربی یکتیم باشید؟ ... جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف.

جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف - بلاگ ریدر

telstic-blog.blogreader.ir/.../جواب+چیستان+کردی+پنج...
Translate this page
36 هزار تومان را میان سه برادر طوری تقسیم کرده ایم که به هر یک به اندازه سنش ... البته این نکته که این چیستان باجواب است نباید شما را وادار به نگاه کردن جواب بکند !

جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف - بلاگ ریدر

sarayeghalam.blogreader.ir/.../جواب%20چیستان%20ک... - Translate this page
چیستان با جواب ؛ چیستان جدیدبعد از مدتی حکم اعدام یکی از متهمین صادر شده و در آن ... 36 هزار تومان را میانسه برادر طوری تقسیم کرده ایم که به هر یک به اندازه سنش پول ...

آیا می‌توانید معمای آلبرت اینیشتین را حل کنید؟ - زومیت

www.zoomit.ir/.../24037-can-you-solve-einstein-riddl...
Translate this page
Sep 11, 2015 - پنج خانه در پنج رنگ متفاوت در یک ردیف قرار دارند. ..... من قبلن این معمارو یه جای دیگه حل کردم ولی اونجا نوشته بود این معما رو استیو جابز مطرح کرده ... زومیت جان اگه از جایی میخوای کپی نکنی و خودت ترجمه کنی درست ترجمه کن برادر. ... به اون دسته از عزیزانی که لاف آبادانی میان میگن سه سوته حلش کردیم میخواستم بگم ...

لیست کامل ضرب المثل های فارسی و معنی آن ها - کلاس سوم من

setareye-shabha.blogfa.com/post/61
Translate this page
۳- بادمجان بم آفت نداره: کنایه از این است که یک آدم زشت خود برتر می میرد. ۴- با یک گل .... ۱۳- دوست شمار آنکه در نعمت زند لاف یاری و برادر خواندگی. ۱۴- دشمن آن به که ...

بُعد کيهانی

dialogos.persianblog.ir/
Translate this page
گفت تیمور این و اما در جواب ... این سه گر گویی جوابِ چیستان. خواهم‌ت یک هم ز من پرسی چو آن (۵۰۲۵) ... پلانک زمانی می‌گفت واقعیات علمی نوین با متقاعد کردن مخالفین و روشنگری آنان استیلاء ... بازگشت به حکایت خمس‌الدین عطا-حکایت تیمور لنگ و دو برادر .... اگر یحبهم سابق نبودی بر یحبونه هیچ‌کس زهره نداشتی که لاف محبت زدی.

ساده رنگ

saderang.muga.in/ - Translate this page
آنوقت من میمانم و یک دنیا نوشته و خاطراتی که بدون شکوفه های بادام هرگز متولد نخواهند ..... آوردن الماس بینهایت در کللش آف کلنز · جواب چیستان کردی پنج برادر یک لاف ...

علیرضا یلی - داستان کوتاه

dastanekoota.persianblog.ir/
Translate this page
Dec 3, 2013 - اشک هایش را پاک کردم و با هم تکه های شکسته گلدان را جمع کردیم . ... سه تا پسر درباره پدرهایشان لاف می زدند: ... مرد پرسید تو کی هستی و صدا جواب داد من فرشته نگهبان تو هستم . ... پس از مرگ یکمیلیونر آمریکایی، معلوم شد که او تمام اموالش را به سه زن مسن که با ...... دکتر بیمارستان با برادر کوچک دختر صحبت کرد.

شازده کوچولو - سراب

sarab87.persianblog.ir/tag/شازده_کوچولو
Translate this page
دوران کودکی او با یک برادر و سه خواهرش در سن موریس و مول که املاک مادر بزرگش در آن جا بود سپری شد. ... استادان جواب دادند که دانشجویان برای مطالعه ی هر نوع کتابی که بخواهند آزادند ولی در ... وقتی که من آن پوزه بند را برای شازده کوچولو کشیدم، فراموش کردم که تسمه ای ..... و من فقط به شکایت ها و لاف زدن های او و گاهی هم به سکوتش گوش دادم.

فروردین 1393 - جوک و معما

nazaninhidden.blogfa.com/1393/01
Translate this page
برچسب‌ها: جوک غضنفر, جوک جدید, جوک باحال, چوک بامزه, جوک باادب ... اس ام اس دادن بدون نگاه كردن به موبايل . ... غضنفر هنوز با خودش درگیره که چرا خواهرش ۲ تا برادر داره ... لاف ! یه آبادانیه و یه یارو میرن شبونهیک دیوار رو خراب کنند. آبادانیه میگه: تو چراغ رو بگیر من پتک ... برچسب‌ها: معما, چیستان, معما با جواب, چیستانک, معمای سرکاری

چرا آبادانی ها لاف می زنند؟! - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../چرا-آبادانی-ها-لاف-می-زنن...
Translate this page
چرا باید ابادان هنوز گاز کشی ناتمام داشته باشه، یا شهری که بین سه رودخانه اروند، بهمنشیر و کارون .... توزیع همزمان روزنامه نیویورک تایمز در آبادان و نیویورک را هم جا انداخته ای برادر .... من دوستان ابادانی دار م و واقعا این قضیه لاف رو تبدیل به شوخی خیلی قشنگی کردن. ... این یک لاف نیست ولی متاسفانه بعضی ها که ندیدن این فکرومی کنن.

حکایت مرد لاف زن - بیتوته

www.beytoote.com/.../story1-woman-brave-man.html
Translate this page
حکایت مولانا حکایت گلستان داستاهای مثنوی,داستانک,داستان کوتاه, لاف زن,دروغ ... سه داستان زیبا از مثنوی معنوی ... حکایت راه حل بهلول برای پرداخت پول بخار ... یک مرد لاف زن, پوست دنبه‌ای چرب در خانه داشت و هر روز لب و سبیل خود را چرب می‌کرد و به مجلس ... بهترین هدیه برای خوشحال کردن همسرتان .... طنز خنده دار, اس ام اسجوک و سرکاری ...

جک و خنده بازار

khandehbazar57.blogfa.com/category/1
Translate this page
جک و خنده بازار - جک - جک - عکسهای خنده دار - ترول های طنز - کلیپ - بخند و شاد ... وقتی با فرشته مرگ روبرو شد بهش گفت: من فکر کردم که گفتی ۴۰ سال و اندی بعد مرگ ... ما عیدامسال فقط تخمه میذاریم و به هر مهمونی که به تخمه ها دست نزنه به قید قرعه یک عدد ... بودم زنم پسر زایید در نتیجه زن بابام, خواهر ناتنی پسرم شد و پسرم داداش من شد!

ضرب المثل هاي بومی و محلي ایران [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...

forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › ادبـیـات
Translate this page
Sep 19, 2006 - 100+ posts - ‎9 authors
ضربال مثل هاي تهراني: اگر تو سه ساله كالسكه چي شده اي، من سي ساله كالسكه ... نظر خواهر نسبت به برادر در اجبار به قبولي او اگر چه آزارنده ترين باشد. ... متوجه كردن كسي كه اميد به شخص و جا و وعده هاي پوچ بسته, يا خيال و نظر ... به لاف زن, به گزافه‌گو به كس كه به راست يا دروغ, وصف چنين و چنان .... چيستان با گويش لری

خرداد ۱۳۹۲ - جوک های جدید - Blogfa

mehrshadjoke21.blogfa.com/1392/03
Translate this page
Jun 13, 2013 - میگم پََ نَ پََ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه ... تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست ... اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست دیگر سهپرتقال و ... میگن لاف نزن راستشو بگو ! ..... درس خواندن عاشق دختر خوشگلی می شود و همزمان برادر دوقولویش 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 918
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 1,195
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 156
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,195
  • بازدید ماه : 1,195
  • بازدید سال : 30,964
  • بازدید کلی : 748,329