loading...
لاو اچ دی
پاتوقی بازدید : 200 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود تیتراژ مسایقه مجری گری تو که این همه سال آشنای منی ...

blogreader.ir/.../دانلود+تیتراژ+مسایقه+مجری+گری+...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید ... ما به شما بازی آنلاین جام رو پیشنهاد میدیم می توانید تیم خود را مربیگری کنید و با قهرمان شدن در لیگ سکه طلا جایزه بگیرید. . دانلود تیتراژ مسایقه مجری گری تو که این همه سال آشنای منی میخوام امشب حس کنی انگار که به جای منی.

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام بزار حس کنم

pop-music.ir/امیر-فرجام-به-نام-بزار-حس-کنم
Translate this page
Jan 11, 2014 - می مونم به پای تو تا اخرش اگه جای خالیت امونم بده. اگه جای خالیت امونم بده. “بذار حس کنم که امشب و با منی کنارم تو بارون قدم می زنی. برای این دل خوشی ...

من و تو برای همیشه

kolbey-eshgh.blogfa.com/
Translate this page
احساس پر از عشق ، همین است آرامش ، همان آرامشی که از تو میخواستم ، همان رویایی که همیشه آرزو میکردم با تمام وجود حس میکنم تو فقط مال منی این سکوت است که آمده تا تنها ...

هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره

www.soobasa9-ghazal.blogfa.com/
Translate this page
این حال منه. ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺩﺭﮎ ﮐﻨﯽ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﻧﯽ ﺭﻭ. ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﺍﺭﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩﻩ؟؟ تا حالا بِهِت نَگُفتَم وَلی حالا می ... می خوام بِگَم : یِک لَحظِه ای کِه تُو رُو میبینَم بِهتَرین لَحظِه زِندِگیمِه . .... ••○ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺣﺲ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﻋﻮﺽ کنی. ... بی خیالت نشدم و به خیالت تا جایی که فکرش هم نمی کنی رفتم. .... من شدم مجنون کوی تو که لیلی منیو مجنونت رو نمیبینی.

... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم

be5tpoems.blogfa.com/
Translate this page
یادِ شبی که با تو شدم آشنا بخیر ... بگی با خودت شاید امشب بیاد. همه ... احمد امیر خلیلی ". پ ن : تو نیــ ـــم دیگر من نیستی ! تمام منی ! تمام کن غم و اندوه سالیانِ مرا . .... حالی که این دیر و دورت ، خونم به گردن گرفته است .... چهجای صحبت سال و مه و بهار و خزان ؟ ... و انگار ... این آخرین بار شد ... یه وقتایی حس می کنم تشنه ای ... می خوام اون کویر و ...

بهترین روش دنیا برای ترک استمنا (جلق-خود ارضایی) ...*پست ...

tobe94.blog.ir/.../بهترین-روش-دنیا-برای-ترک-استمنا-جلق-خود-ارضایی
May 24, 2015 - بسیار مهم : لطفا همین الان توی هر حالتی هستی اگر میخوای ترک کنی واقعا، ... این افراد سابقه ی 9 سال و 13 سال خودارضایی هم داشتن والان با این روش ترک .... خواهد کرد در همه جا وجود خدا را حس می کنید اصلا انگار کسی مواظب شماست وهوایتان دارد. و اما در مورد اول وقت خواندن تنها به این جمله اکتفا کنم که خداوند فرموده "هر کس از ...

مرداد ۱۳۹۱ - × شـــاید فراموشتـــ شدمـــــ....! ×

www.dalile-geryeham.blogfa.com/9105.aspx
Translate this page
از اینکـﮧ تو خودَم بآشم متنــــفرم ، همـﮧ میگَـטּ شِکَستـﮧ شُدَم دآرَم از دَست میرَم، تو ایـטּ ... آره منم همیشـﮧ توی ذهـטּِمَنی، همیشـﮧ توﮮ زندگیِ مَنی! ... هیچ آهنگی اندازه این داغونم نمیکنه! ... اوني که عاشقي رو ياد من داده داره مي ره نمي دونه کسي به جاي من براش نمي مي ره ... دلم واسه اینکه حس کنمــ عشقمــ داره بم فکــ میکنهـــ واونم منو دوست داره تنگ شدهــ.

طرفداران رضا یزدانی - متن ترانه های رضا یزدانی

25pm.blogfa.com/category/.../متن-ترانه-های-رضا-یزدا...
Translate this page
میون شرق وحشی ، میخوام برات کابوی شم ... بیا قد سیصد سال ، بریم تو غار بخوابیم. حداقلش اینه ، سه قرن بی ... برچسب‌ها: رضا یزدانی , متن ترانه ی تک آهنگ ها ... کمک کن که آروم بگیرم که تلخ ... انقده نجیبم این روزا که همهفکر میکنن اسبم ... نفس بُریده ساعتم انگار رو به من میگه ..... تو تعبیر رویای دور منی، بزار با تو تعریف شه آرزوم

شعر - ๑ شبهــاے تنهـــایے ๑ - ساغر

saghar67.persianblog.ir/tag/شعر
Translate this page
یار غار منی نگار منی ، تو گره خورده ای به تقدیرم ... تیغ بر کش که درد کار من است ، فاش میگویم این نگار من است ... هزار سال هم بگذرد نگاهت، ... بمان که یار تواَم، عشق کن که یار منی ... تو هر جای جهان باشی برات از دوووور میمیرم ... مثل همه روزهایی که بودی. ... ﺳﮑﻮﺕ ﺯﻣﺴﺘﻮﻧﻮ ﻣﯽﺧﻮﺍﻡ ﭼﯿﮑﺎﺭ .... من عاشق این حسِ تبعیضم .... امشب اما سر پرواز ندارم ، باید.

عاشقانه - ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...

sarsepordehbinam.persianblog.ir/tag/عاشقانه
Translate this page
اما باید اعتراف کنم که هر چی تلاش کردم که عشق من یه عشق زمینی نباشه. ... انگار این زندگی و این دنیا اصلا قصد نداره روی خوبش رو هم به من نشون بده ... چقدر امشب همه چیز دوباره دست در دست هم داده تا دوباره من از خجالتاین اشکها در بیام. .... من دیگه فهمیدم که وقتی همکارم میاد توی اتاق میخواد خودش حرف بزنه. ..... منی که غرورُ توچشمات شکستم.

دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )

tavab1.persianblog.ir/1392/12/
Mar 20, 2014 - دوستان و عزیزان سال 92 با خوبی ها و خوشی هایش ، کسری ها و کاستی هایش ، کمتر از ... دراین لحظات برای همه شما از خداوند بزرگ طلب سلامت و شادی دارم . ... که پیچ و تاب آتش را تماشا میکنم هر شب .... در همه جای دلم ، شوق دیدار تو جان می گیرد ... معماییست بس دشوار و رازی تو به تو امشب ..... تو پیچ و تاب بدنهای شعر ناب منی.

نگاه تو

negahto.mihanblog.com/
Translate this page
May 28, 2014 - انگار باید باور كنم نبودن ها و نداشتن هایت را. اما تو كه در همة جای جای این خانه حضور داری. نمیدانم امشب من به دلتنگی رسیده ام یا دلتنگی به من كه ...

هرکه دلش تنگه بیاد تو..

yadegars.blogfa.com/
Translate this page
از صبح هر چه نوشتم همه شو پاره کردم نمی دونم شاید دارم اشتباه میکنم و خیلی زود از این کار پشیمون بشم . و از این که الان دارم به جای اون نوشته دارم این ها رو مینویسم .

متن تمام ترانه های احسان خواجه امیری - فرشید آذر هوادار احسان ...

farshidazar.persianblog.ir/post/12/
Translate this page
Jul 15, 2012 - با من تو رو آشنا کرد ... می خوام باشی تو عصای دستم ... تو به زخمه ی تار با نوای بسیار دل خسته بسپار ... رهایم کردی از این جا پریشانی ... دریغ از قطره های اشک سوزانم که از بیداد تو بر رخ چکیده ... تمومکه شد به روت نیار انگار نه انگار ... حس غریبی بین پا ییز و بهارن .... تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی

شعر - شب عــــاشقان بی دل

shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
Translate this page
ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم. ببین بی جهت ... ببین بی جهت نیست که بغضم شکسته می دونی چه کردی با این قلب خسته. ببین بی ...

عشق بی وفا - مهتاب عشق من

mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
Translate this page
سخترین دیدار دیدار اونیه که به جای همه ی عشقی که بهش دادی یه قلبه زخمی برات یادگار بزاره و تو نگاهش کنی و باز مثه روزه اول دلت بلرزه و حس کنی هنوزم دوسش داری .

عشق - برای امروز، فردا و همیشه‌ام

my-life.persianblog.ir/tag/عشق
Translate this page
این طور می شود که آدمهایی که دوستشان دارم را درون خودم پیدا می کنم و دل تنگیهایم نه ..... انگار این عصبانیت من سالیان سال ریشه دارد و روز به روز بیشتر میشود. ... با همه ی حرفها و کارهایمان این حس را در مرد به وجود می آوریم که تو می توانی هر حرفی .... اگر هم وقتی باشد، دلت میخواد با کسی بگذرانی که زیر و بم زندگیت را میداند و کامل آشنایی ...

گالری آهنگ های علی لهراسبی

www.ali-lohrasbi.net/music/tracks.html
Translate this page
در این سامانه شما می توانید آلبوم ها و یا تک آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و پس از پرداخت وجه آن، از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، در همان لحظه آنرا دانلود ...

تقدیم به تنها عشقم فاطمه

www.onlylovefatemeh.blogfa.com/
Translate this page
ازتون معذرت میخوام که شما رو هم ناراحت میکنم ولی خب دست خودم نیست ببخشین ... یه سال گذشت و من هنوز عاشقم واسه عشقم جونمو فدا میکنم. ... امشب تا خود صبح دست به دعام. ... فاطمه من حاضر بودم به خاطرت قید خونوادمو بزنم واست خودکشی کنم ولی تو ... با این حال هنوزم امادم پیش مرگش بشم الهی دورش بگردم صداشو شنیدمانگار دیا رو بهم دادن.

Pure Love - جملات عاشقانه: شعر - Goodreads

www.goodreads.com/topic/show/65788
Translate this page
Goodreads
روزی که آهنگ هر حرف .... اين شعر کاملترين، شيرن ترين و عاشقانه ترين تفسيري ست که از اين خطبه .... سلام کنملبخند تو را در باران می‌خواستم؛ می‌خواهم تمام لغاتی را که می دانم برای تو به .... گاهی به من بگو که به یاد منی هنوز ... این حس آشنای نیاموخته به چند؟ ... همه وقت همه جا من به هر حال كه باشم به تو ميانديشم تو بدان اين را تنها توبدان

میای درد دلمو بخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - BLOGFA

deltange-royaye-to.blogfa.com/
Translate this page
Jun 11, 2013 - به جون خودت که میدونی الکی قسم نمی خورم دق می کنم از این تنهایی... دلم تنگ شده ..... همینکه جای من واست خالی نیس همه چیو ثابت میکنه گل من... امشب.

دوستم نداری عشقم

www.manotanhayi.blogfa.com/
Translate this page
دوستم نداری عشقم - پس دادن تاوان اشتباهاتم را مینویسم شاید درسی که روزگار به من داد ... چه فکرایی واسش داشتم ، چه کارهایی میخواستم واسش کنم ، ولی حیف همه چی آرزو ... حالا همه این افکار مثه خوره افتاده تو وجودم ، داره منو خفه می کنه ! ... همیشه به یادتم عشقم ، هنوزم دوستت دارم ، هرگز فراموشت نمیکنم ، در قلب منی و ... امشب بیشتر از همیشه.

سنگ صبور - مشاوره تلفنی صدای سلامت

moshavercard.com/سنگ-صبور/
Translate this page
سنگ صبور جایی است برای گفتن حرفهایی که به کسی نمی توان گفت. ... حدود یه سال پیش با یه پسری آشنا شدم کهدوسال ازم بزرگتر بود. ... اصلا همه اینا به کنار، من دیگه عادت کردم، من چه گناهی دارم که من باید تو این خونه قربانی باشم، خیر ..... پشت گوشی گریه کردم زیر بارون گریه کردم منی که بهش وقت می دادم که بهم زنگ بزنه منی کهتا ...

دل نوشته های تنهایی - نسیم پریشان

nasim-parishan.blogfa.com/cat-3.aspx
Translate this page
گمون نمی کنم لازم به ذکر باشه که اونی که مانتوی مشکی تنشه و موهاش پریشونه ... تو سرزمین کسانی که هیچ از سالنوی ما نمی دونند ... خواستم یه عکس از نسیم برفی تو این روزهای عید بندازم و جای عکس این پست ... تمام عاشقانه های من تقدیم تو که عاشقانه ترین ترانه زندگی منی .... این آهنگ رو که نسیم خیلی دوسش داره تقدیم همه ی شما خوبان.

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری به نام از عشق - تاپ صدا

www.topseda.ir/.../download-new-album-hamid-askari...
Translate this page
May 26, 2015 - برترین مطالب. هفته ماه سال .... میخواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهترکنم. خواهش که میکنم ... بهترین حس دنیا اینه که تو قلب تو زندگی کنمتو عشق ایده آل منی ... خیلیا دوست دارم همین الان پیش تو باشن به جای من. تو عشق ... فرق
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 918
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 251
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 2,156
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 275
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,156
  • بازدید ماه : 2,156
  • بازدید سال : 31,925
  • بازدید کلی : 749,290