loading...
لاو اچ دی
پاتوقی بازدید : 58 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)
آلودگی هوا ، مرگ سرباز راهور

گفته میشود سرباز وظیفه بر اثر “آلودگی هوا” در منطقه 10 دچار ایست قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه فوت می کند. رئیس پلیس راهور پایتخت توضیحاتی در خصوص فوت سرباز راهور ارائه کرد.

تاریخ انتشار : 4 دی 1394
بازدید : 485 نفر

 

فوت سرباز راهور بر اثر آلودگی هوا

با شدت گرفتن موج آلودگی هوا در تهران و کلانشهرهای ایران، اکنون خبر می رسد که دامنه این آلودگی گریبانگیر یک مامور انتظامی هم شده است.

 

«ایران آنلاین» با این مقدمه نوشت: این مامور وظیفه که در منطقه 10 مشغول انجام ماموریت بوده، در محل کار دچار ایست قلبی شده و به بیمارستان انتقال یافته اما تلاش های پزشکان برای نجات جان وی نتیجه نداده است.

گفته می شود این مامور، سابقه بیماری قلبی داشته است.


توضیح پلیس درباره فوت سرباز راهور

تسنیم؛ رئیس پلیس راهور پایتخت با تایید خبر مرگ یکی از پرسنل راهور بر اثر ایست قلبی، به سابقه بیماری ریوی وی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثیر آلودگی هوا، نمی توان ارتباط مستقیمی میان این حادثه دردناک و آلودگی هوا، پیش از انجام اقدامات کارشناسی عنوان کرد.

سردار سیدتیمور حسینی در واکنش به انتشار خبر مرگ یکی از مأموران پلیس راهور پایتخت در منطقه 10 به دلیل ایست قلبی و مرتبط بودن مرگ وی با آلودگی هوا، اظهار داشت: متأسفانه این اتفاق ناگوار چند روز پیش به وقوع پیوست و این در حالی بود که وی پیش از این سابقه ناراحتی ریوی داشته است.

وی با بیان اینکه مرتبط بودن این حادثه ناگوار با آلودگی هوای پایتخت نیازمند بررسی کارشناسی است، گفت: گرچه شغل همکاران ما در سطح معابر پایتخت آسیب های خاصی را به همراه دارد ولی با توجه به تاثیر آلودگی هوا در مرگ وی، نمی توان ارتباط مستقیمی میان این حادثه دردناک و آلودگی هوا، پیش از انجام اقدامات کارشناسی عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این سوال که پلیس، برای کم اثر کردن تاثیرات آلودگی هوا بر مأموران پلیس راهور که همواره در سطح معابر و در معرض آلاینده های هوا قرار دارند، افزود: ما همچون گذشته، توزیع ماسک و توزیع روزانه یک وعده شیر برای تمامی پرسنل پلیس راهور پایتخت از جمله مواردی است که به منظور کم اثر کردن تأثیرات آلودگی هوا انجام می شود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور ارتقای سلامت جسمانی پرسنل خود، هفته ای یک بار تمرینات ورزشی از جمله کوه پیمایی را در دستور کار خود قرار داده است.

گلایه های داورزنی از آلودگی هوا+ عکس - آکا

www.akairan.com/.../news2015122014272596601.ht...
Translate this page
5 days ago - آکاایران >مجتبی داورزنی با انتشار عکسی در اینستاگرامش. .... نفس تنگی شهرهای اروپا و آسیا براثر آلودگی هوا ... خبرنگاران جوان: بختیار رحمانی هافبک سرباز تیم تراکتورسازی که پس از شکست این تیم مقابل استقلال در جام ...

آلودگی هوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../آلودگی_هو...
Translate this page
Persian Wikipedia
سالیانه ۳ میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که ۹۰ درصد آنان در کشورهای توسعه یافته هستند. دربعضی کشورها تعداد افرادی که در اثر همین عامل جان خود ...
Missing: سرباز

سايت خبری تحلیلی شفاف

shafaf.ir/
Translate this page
جشن پایانى فیلم سینمایى ناردون به روایت امین حیایی + عکس .... تاکنون بیش از هشتاد اثر فرم حضور در جشنواره فجر امسال را پر کرده‌اند، اما در میان آن‌ها شانس برخی از فیلم‌ها برای حضور در بخش سودای سیمرغ ... dot دوای درد آلودگی هوای تهران ؛ مدیریت یکپارچه شهری ..... هفته جنجالی تبریز کامل شد و بختیار تا تابستان 95 سربازاست ...

مرگ بر اثر آلودگی هوا، قتل نیست؟ - زیست بوم

zistboom.com/fa/news/26798
Translate this page
Feb 2, 2015 - آدم هایی بی آن که بدانند بر اثر آلودگی جان می بازند و تا بگویی به خاطر آلودگی است با انکار ... تا پیش از این مقامات مسوول، مرگ به دلیل مستقیم اثر آلودگی هوا را تکذیب می کردند و ... یک اعتراض فوق العاده و نمادین به آلودگی هوا+عکس.
Missing: سرباز

در آلودگی هوا ماسک ها هیچ اثری ندارند - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/.../در-آلودگی-هوا-ماسک-ها-هیچ-اثری-ندارن...
Translate this page
این آلودگی هوا چقدر روی وضعیت تنفس اثر می‌كند؟ ... یكی از آنها هم خود من هستم كه سال‌هاست حساسیت و آلرژی دارم با افزایش آلودگی هوا من هم دچار مشكل می‌شوم. ..... مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با الهام چرخنده / فیلم - قسمت یازدهم برنامه دید در شب با الهام چرخنده ...
Missing: سرباز

جستجوگر اخبار تی نیوز

tnews.ir/
Translate this page
عکس/ شخصیت ها در بزرگداشت مرحوم میرانصاری ..... زنگ هشدار آلودگی هوا در چند شهر بزرگ/ تعطیلی مدارس و تشدید طرح زوج و فرد زنگ هشدار آلودگی هوا در چند شهر بزرگ/ ...

آلودگي هوا و رژيم غذايي مناسب براي اين روزهاي شهرمان

www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
Translate this page
Dec 31, 2012 - البته شاید بهتر باشد چند روزی را در تقویم به عنوان روزهای آلودگی هوا ... از ۴ هزار و ۲۸ نفر بر اثر بیماری های تنفسی در تهران جان خود را از دست می دهند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا

www.dana.ir/
Translate this page
جزئیات طرح محدودیت ورود سربازان و سیاست‌مداران آمریکایی به ایران ... در شرایطی که آلودگی هوای تهران در کنار بعضی کلانشهر های کشور روز به روز بیشتر می ... بر اثر ریزش کوه، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۸ استان کشور خبر داد. ... فیلم سینمایی «پی 22» هفته گذشته به چرخه اکران سینماها اضافه شد و فیلمسینمایی «در ...

احتمال تعطیلی مجدد تهران به دلیل آلودگی هوا - که

www.irannaz.com/news_detail_11801.html
Translate this page
مصداقی نیا اضافه كرد: علت بروز آلودگی هوا در تهران یكی مسائل انسان ساز مانند استفاده زیاد از خودروها و سوختهای فسیلی در منازل و صنایع است، همچنین ... فوت دردناک معلم ابتدایی بخاطر سرمای زیاد (عکس) ... قویترین صاف کننده مو بدون کوچکترین اثر جانبی روی موها (ماندگاری طولانی) .... سربریدن واقعی یک سرباز جوان سوری (عکس).

کلیپ زیبای پشت سر مرقد مولا با صدای میثم مطیعی | پایگاه ...

www.baharane.ir/.../کلیپ-زیبای-پشت-سر-مرقد-مولا...
Translate this page
Nov 15, 2015 - موردی از مرگ و میر بر اثر ابتلا به آنفولانزا در همدان نداشتیم · در روز امنیتی ... سرفه های سخت مردم در دود و دم کلانشهرها/ دولت یازدهم همچنان بی ابتکار در بهبود وضعیت آلودگی هوا+ جدول ... فیلم/سربازان هم میتوانند اربعین به کربلا برون
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 918
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 3,557
  • بازدید سال : 23,273
  • بازدید کلی : 740,638